Vacature beschrijving
Organisatie:
Onze opdrachtgever STAXS®, gevestigd te Heerenveen (NL) en Niel (BE) is marktleider op het gebied van hoogwaardige cleanroom consumables voor complete contaminatiecontrole in onder andere sectoren als farmaceutische industrie, biotechnologie en life sciences. Sinds 1 juni 2022 is STAXS® onderdeel van de Haniel Groep. Binnen deze groep werkt STAXS® samen met CWS cleanrooms en streven ze ernaar om de internationale groeiambities waar te maken. STAXS® biedt alles wat nodig is voor een complete contaminatiecontrole: producten op maat, professioneel advies en ook een zeer sterke supply chain. Naast vooraanstaande merken, voeren ze ook hun eigen merk DOTCH® dat in heel Europa wordt verkocht. STAXS® is ISO gecertificeerd, werkt GMP-conform en heeft alle vereiste certificaten beschikbaar. Hierdoor is de kwaliteit van de producten en de organisatie gewaarborgd. STAXS® kenmerkt zich door een gemotiveerd team met een gemeenschappelijke passie: contaminatie in cleanrooms.
Op www.staxs.nl tref je meer informatie aan over onze opdrachtgever.
Voor onze opdrachtgever STAXS® zijn wij op zoek naar een:
ICT Service Support Officer
Servicegericht – Proactief – Zelfstandig – Gestructureerd
Wie zoeken wij? Een IT professional die eerstelijns aanspreekpunt wil zijn voor de interne organisatie en voor de externe ICT support dienstverleners.
Als ICT Service Support Officer kom je te werken in een informele, no-nonsense en professionele organisatie. Je bent verantwoordelijk voor de eerstelijns support en bent het aanspreekpunt voor zowel de interne organisatie als ook voor de externe ICT support dienstverleners. Je voert, ook op applicatie niveau, de IMAC/R taken uit; install, move, add, change & remove. Je vormt samen met de ICT Application Specialist een team dat zorgt voor een vlotte operationele werking van de IT-systemen van de Staxs Group. Je rapporteert aan de IT Lead.
Concrete taakgebieden zijn:
- Het bieden van eerstelijns ondersteuning aan de collega’s op bedrijfskritieke applicaties zoals ERP, CRM en MS 365, alsmede het dienen als back-up voor tweedelijns support bij met name MS 365;
- Opvolgen en registreren van incidents, service requests via ticket systeem;
- Dagelijks de opvolging van de workload (eerstelijns) en afstemming met de ICT Application Specialist;
- Het identificeren van verbeteringen en oplossingen voor huidige en toekomstige behoeften;
- Samen met de ICT Application Specialist opvolgen van de changes met de focus op de eindgebruikers;
- In samenspraak met de ICT Lead en ICT Application Specialist opvolgen van geplande releases met vendors en partners;
- Bijhouden van de assets (hardware en software) in de ITSM tool;
- Het verlenen van medewerking waar nodig bij lopende (ICT gerelateerde) projecten (ERP), incl. training eindgebruikers;
- Back-up van de ICT Application Specialist, meer specifiek in het kader van de onboarding van nieuwe gebruikers.
Wat breng je mee?
- Je beschikt over MBO-4 of HBO niveau met sterke interesse in ICT;
- Ervaring met operationele ondersteuning in een Windows omgeving en MS Office applicaties (365);
- Basiskennis van ITIL en ITSM tools;
- Sterke interesse voor/ervaring met operationele ondersteuning van geïntegreerde ERP – CRM – Mobile Sales device systeem;
- Je beschikt over een goede kennis van zowel de Nederlandse als de Engelse taal;
- Basiskennis programmeren is een plus.
Persoonlijkheidskenmerken:
- Servicegericht en klantgericht;
- Je hebt een resultaatgerichte instelling;
- Je werkt planmatig en gestructureerd;
- Analytisch en praktisch denkvermogen;
- Je kunt goed zelfstandig werken;
- Je kunt effectief communiceren met alle niveaus in de organisatie;
- Je weet de juiste prioriteiten te stellen;
- Je bent discreet en representatief (bent een professioneel vertegenwoordiger van de ICT organisatie).
Ons aanbod:
Je komt te werken in een professionele werkomgeving met zeer betrokken, kwaliteitsbewuste en ondernemende collega’s bij een vooruitstrevend en internationaal snel groeiend bedrijf. Je krijgt de mogelijkheid en ruimte tot (persoonlijke) ontwikkeling. Verder krijg je de benodigde ondersteuning en flexibiliteit om thuis remote te werken. Er wordt in eerste instantie circa 80% tot 100% fysieke aanwezigheid op het kantoor van STAXS® in Heerenveen verwacht.
- Een marktconform salaris met maandelijkse onkostenvergoeding en communicatiemiddelen als laptop en telefoon;
- Pensioenregeling; 80% door werkgever betaald, 20% eigen bijdrage;
- Je hebt 25 vakantiedagen en daarnaast ben je vrij op Goede Vrijdag, de vrijdag na Hemelvaart en alle werkdagen tussen Kerst en Oud & Nieuw;
- Diverse middelen om een thuiswerkplek in te richten.
Heb je vragen?
Het volledige werving- en selectietraject wordt verzorgd door Ypsylon HR Groep. Mocht je interesse hebben in deze functie en voldoe je aan de gestelde eisen, reageer dan via [email protected] of via onze website www.ypsylon.nl
Voor vragen kun je contact opnemen met
Frans van de Ven, tel. 06 – 27 10 33 69
Daniel Charmes, tel. 06 – 25 10 22 43.