Ypsylon heeft een nieuwe website. Welke voordelen heeft dit voor u?
De afgelopen maanden hebben wij bij Ypsylon hard gewerkt aan onze nieuwe website en onze nieuwe social media strategie. Met deze blogpost introduceren wij onze nieuwe site en laten we u weten wat u de komende tijd van ons kunt verwachten.
Ypsylon is een full-service HR-adviesbureau. Wij bieden een groot aantal verschillende diensten aan. Onze diensten zijn verdeeld in een viertal expertises: consultancy, development, recruitment en interim management. Op de nieuwe site kunt u gemakkelijk en snel vinden wat u van deze diensten kunt verwachten. Zo heeft u een duidelijk overzicht van waarbij wij u kunnen ondersteunen.
Bent u op zoek naar een dienst die er niet bij staat? Door onze jarenlange expertise op alle gebieden van HR kunnen wij een groot scala aan oplossingen bieden en we kijken graag samen met u naar de mogelijkheden. Laat ons via de chatfunctie rechtsonder in uw scherm eenvoudig weten waar u naar op zoek bent, dan kunnen we gezamenlijk de mogelijkheden bespreken.
Op de ‘over ons’ pagina vindt u de contactgegevens van onze consultants. Zo kunt u direct contact opnemen met degene die u nodig heeft. Daarnaast maakt de LinkedIn button het nu nóg makkelijker om te linken met één van onze consultant.
Vanaf nu zal maandelijks een blog verschijnen op deze pagina. In deze blog zullen onze professionals hun expertise met u delen. Genoeg reden om regelmatig onze website in de gaten te houden.
Wilt u onze blogs en updates als eerste ontvangen? Voeg ons dan toe op Facebook, Twitter of LinkedIn.
We horen graag wat u van onze website vindt. Laat het ons weten in de reacties onder deze post, of stuur ons een berichtje via de live-chat functie rechtsonder in uw scherm.