U wilt graag dat uw organisatie goed presteert, dat groei- en kwaliteitsdoelstellingen worden behaald en dat de medewerkers tevreden zijn en gelukkig op hun werk.
Ontwikkelingen op het vlak van AI, een vergrijzende populatie medewerkers, een krappe arbeidsmarkt, het belang van sociale veiligheid en een inclusieve werkomgeving hebben allemaal invloed op de prioriteitsstellingen en strategische keuzes binnen uw organisatie.
Uw processen, de organisatiecultuur, het huidige leiderschapsprofiel en de vereiste eigenschappen van uw medewerkers dienen dan ook continu geëvalueerd te worden, om te bepalen of deze nog dienend zijn aan uw organisatie doelstellingen.
Heeft u al inzichtelijk wat uw prioriteiten zijn? Weet u al welke expertise u nodig heeft om uw processen te verbeteren, uw organisatiecultuur meer inclusief te maken, uw leiderschapsprofiel passend te maken voor de toekomstige uitdagingen en welke eigenschappen uw verwacht van uw medewerkers om het verschil te gaan maken?
Your employees determine the success of your organization
Our development solutions focus on providing insight into your most important resources; your employees. Our solutions will enable your employees to be at their best, so that they determine the success of your organization.
Ypsylon ziet kennis en expertise rondom het thema Diversiteit, Inclusie, Equity & Belonging (DIE&B) niet als een afzonderlijk of losstaand expertise-gebied. Wij benutten deze kennis voor vraagstukken in het kader van groei en verandering van uw organisatie en het ontwikkelen van uw medewerkers. Denk hierbij aan strategievorming, verandermanagement, een duurzame en sociaal veilige organisatiecultuur, up to date leiderschapsprogramma’s, in- door- en uitstroom vraagstukken, teamontwikkeling of persoonlijke ontwikkeling.
Wij geloven erin dat organisaties die de kennis en expertise op het vlak van DIE&B op juiste wijze benutten en inzetten, de volgende voordelen hebben:
- Als werkgever aantrekkelijker worden voor nieuw talent
- In staat zijn tot beter besluitvorming
- Als organisatie betere dienstverlening bieden, door een groter innovatief vermogen, wat bijdraagt aan meer kwaliteit in geboden diensten
- Hogere productiviteit realiseren door gemotiveerde medewerkers
- Betere financiële resultaten behalen (door al het voorgaande).