Word jij onze nieuwe collega in Groningen?

Voor onze vestiging in Groningen zijn wij op zoek naar een:

Consultant Recruitment & Interim

 


Taken en verantwoordelijkheden:

Als consultant maak jij onderdeel uit van ons Recruitment & Interim team dat zich richt op het bemiddelen van HR professionals voor vaste en interim posities. We helpen organisaties door het hele land in een breed scala van branches, “van mkb tot multinational” en van “industrie tot overheid”, met één verbindende factor: “een duurzame samenwerking met al onze klanten. Als consultant ben je verantwoordelijk voor het zelfstandig uitvoeren van wervingsprocedures. Je haalt de opdrachten binnen. Je schept heldere verwachtingen over de invulling hiervan bij de opdrachtgever. Daarnaast weet je de selectieprocedure in goede banen te leiden en de daadwerkelijke bemiddeling te realiseren. Verder ben je verantwoordelijk voor het opbouwen, uitbouwen en onderhouden van ons netwerk in Noord- Nederland. Tevens ligt er een mooie en uitdagende taak om ons team verder te ontwikkelen en te professionaliseren.

Naast de werkzaamheden van consultant is er ook een mogelijkheid om als HR Interim Professional aan de slag te gaan bij een van onze opdrachtgevers in Noord- Nederland. Bijvoorbeeld als Interim HR adviseur of als Interim Recruiter. Om zo feeling te houden met het HR- werkveld.

Opleiding en werkervaring:
Wij zoeken een nieuwe collega die zich volledig in wil zetten voor onze organisatie, waarbij een proactieve en marktgerichte houding van belang is. Je hebt sterke affiniteit met vraagstukken waarbij mens en organisatie centraal staan. Wij vinden het belangrijk dat jij je blijft ontwikkelen als HR professional.

Heb jij minimaal afgeronde HBO opleiding richting HRM en/of Toegepaste Psychologie, Heb jij 2-3 jaar relevante werkervaring als Recruiter of als HR- Professional? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Onze nieuwe collega heeft de volgende persoonskenmerken:

  • Je bent zelfstandig en toont eigenaarschap;
  • Je bent gedreven en ambitieus;
  • Je bent flexibel en kunt goed tussen verschillende werkzaamheden schakelen;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent een serieuze gesprekspartner voor onze interne- en externe klanten;
  • Je bent ondernemend en proactief;
  • Je beschikt over een analyserend en innovatief vermogen;
  • Je bent organisatiesensitief en integer;
  • Je hebt een gunfactor!

Wat hebben wij te bieden:

  • Marktconform salaris bruto per jaar afhankelijk van jouw werkervaring;
  • Veel tools om zelfstandig en flexibel te werken;
  • Denk aan: Inrichting thuiswerkplek, een telefoonvergoeding, autokostenvergoeding, thuiswerkvergoeding, laptop, NS Business Card en flexibele werktijden;
  • Ruimte voor zowel persoonlijke als professionele ontwikkeling;
  • Fijne kantoren als thuisbasis om je collega’s te ontmoeten, zowel in Groningen als in Amstelveen.

Interesse?
Stuur dan je Curriculum Vitae en een motivatiebrief naar: [email protected]. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Daniel Charmes, bereikbaar op: +316 25 10 22 43.